Wednesday, June 29, 2011

Nr 11 - Party on a boat

Heiheiheiheii

Ma pole küll väga ammu siia kirjutanud...

Viimased päevad on väga mõnusad olnud. Pühapäeval käisime purjetamas Waikiki ranna lähedal. Tripi korraldas Joe, keda me tunneme Kevini kaudu. Nimelt, mõni aeg tagasi käisime Hard Rock Cafe's Joe bändi esinemist kuulamas. Väga hästi mängivad poisid... ja eks nad ole niisama ka super toredad, muusikud ikka ju.
See, kuidas me sinna laevale üldse saime oli mõnus üllatus. Joe oli kõikidele oma sõpradele ära öelnud, et estonian girlsidega aega veeta. Ometi polnud me päris üksi. Lisaks meile tuli laevale ka bändi trummar Brandon kahe Ameerika tüdrukuga ning loomulikult oli laeval ka kapten Jeff oma naise Heleniga. Jeff on tõeline merekaru. See laev polnud tegelikult tema omagi. Ta teenib elatist sellega, et ta hooldab rikaste jahte ja purjekaid. Tuli välja, et ta on omamoodi selle sadama kuningas: tunneb KÕIKI seal. Joe ütles, et purjetamise alal on ta "the guy to go to". Tema kaasa Helen oli 15 aastat karatet õpetanud ning nüüd on tal oma jooga stuudio... 40-aastates naise kohta on ta VÄGA hes vormis.
Veetsime terve päeva merel. Ujusime surfilaudade ja bodyboardidega, grillisime ja päevitasime, kuulasime muusikat... terve aeg oli nägu naerul ja süda õnnelik.

Õhtu läks edasi Kevini juures, kuhu ilmusid ka teised bändi liikmed. Grillisime hot doge ja burgereid... no ikka neid õigeid ameerika burkse Justini (Kevini majakaaslase) secret recipe extra spicy sauce'iga. JAA loomulikult grillisime vahukomme.
Dustin mängis terve õhtu kitarri, Rocky ja Joe laulsid. Ka Eesti jäänud esindamata. Monsa rääkis lõpuks Krissu ära ja ta esitas "Nii vaikseks kõik on jäänud", üksinda! Pärast laulsime Krissuga veel duetti... ja üldse õhkkond oli väga vaba ja rahulik.

Eile käisin Hugo Bossis, kus ma nüüdsest tööl olen. Eelmine nädal käisin ühel vestlusel, mille ma läbi sain ja eile kohtusin põhibossiga, kes nägi välja nagu Robert De Niro Hugo Bossi ülikonnas. Ma meeldisin neile väga. Homseks pean õppima kogu Hugo Bossi ajaloo ja bränditüübid selgeks. Lisaks pean läbi tegema 14 koolitust internetis selle nädala jooksul. Kollektiiv on juba praegu mulle lähedaseks saanud. Väga internatsionaalne ja elegantne koht. Ma olen väga õnnelik. Sain sinna kahjuks tänu valele. Nimelt, ma ütlesin, et jään Hawaiile vähemalt aastataks. Õnneks ma kuulsin, et kahe kuu pärast tuleb sinna tagasi üks töötaja, kes praegu dekreedis on. Loodan, et lõpuks kõik laabub. Lisaks, rääkis De Niro, et kui ma oma jala juba Hugo Bossi ukse vahele saan, siis võin põhimõtteliselt ükskõik kus maailmas Hugo Bossi poes tööd saada. Väga rõõmustav!

Mõnusat ilma teile,
Jana

No comments:

Post a Comment